vrijdag 7 februari 2014

Merklap uit Ariadne

1 februari ben ik aan een nieuw project begonnen.
Met het doorbladeren van oude Ariadnes kwam ik een vloerkleed tegen,
met motieven van een merklap.
Bij Jeanny van de Merklapperie heb ik hem eens gezien  

Ik zag dat ze de kleuren had veranderd in DMC, dus mailde ik haar of ze me kon helpen
aan de veranderde kleuren, omdat ik ze zo mooi vond.
Lief van haar dat ze me meteen terug mailde met een de DMC lijst en een foto van haar merklap.
Fijn is dat toch dat bloggers elkaar willen helpen.

Hier alvast een foto met het begin van de rand.
En de  print van  Jeanny's merklap.

 Kijk ook  even op haar site ( klik) ze maakt ook prachtige blokken in de Schwälmer  en Deense Hedebo Hvidsom techniek, die ze perfect beheerst.

 Wordt vervolgd
Fijne week verder en een goed weekend.
Lieve groetjes, 
Evelyne.

18 opmerkingen:

  1. Oh that is a beautiful sampler! Love your progress so far!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, die ariadne heb ik ook nog liggen! Zou je mij die dmc lijst ook willen mailen?

    Veel borduurplezier,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van de Ariadne heb ik ook nog zo veel patronen. Ga ze eens opzoeken. Deze is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alweer zo'n prachtig groot project. Och Eef, wat zal dat weer mooi worden. Ik ben zo benieuwd.
    By the way wij zitten in juli een weekje bij Monica en Guus. gezellig he?
    lieve groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een schitterend patroon! Ben er weg van en deze kleuren zijn echt prachtig! Lief van Jeanny om jou zo te helpen! Veel plezier met je steekjes,
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige merklap. Veel plezier met borduren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lap! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend patroon Evelyne. En de kleuren, wow,
    om van te watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful new project.

    Happy Stitching, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend werk heb je uitgezocht om te maken. Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen. Fijne zondag, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en tijdloos patroon.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Evelyne, so very beautiful sampler, I love these kind of motifs too. Your stitching is as lovely as always, have fun stitching!
    Hugs to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een mooie kleur linnen gekozen. Ik kan me nog herinneren dat het een heel plezierig patroon was om te borduren.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat is dit een leuk patroontje voor een merklap, heb ik geloof ik ook nog liggen, maar nooit gemaakt. Succes

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...