vrijdag 4 december 2015

Afspraak is Afspraak

Die afspraak maakte ik met mijzelf.
Ik wilde deze winter eens wat UFO's af gaan maken 
en voorlopig even niet aan iets nieuws beginnen,
hoe moeilijk dat , dat soms ook is!!!!
Dat melde ik al een poos geleden op mijn blog.
En kijk...........
De Dansing Dollies ( Tris Harper )
De Kerst Quilt ( Moda )
en de Princes / Prince ( Susan Smith )
worden alle drie vertroeteld
De Dancing Dollies wordt in het zonnetje doorgequilt met de machine.
De binding is al voor een gedeelte aan de Kerst quilt genaaid.
De cirkel van de Prince / Princes wordt in gevuld.
EN
Verder wordt er ook nog een steekje geborduurd.
In dit geval is het
een patroon  van,
The Nostalgic Needle ,
Off With Her Head Blackwork Bag.
Het is een afbeelding uit het verhaal van Alice in Wonderland.
Dus er wordt hard gewerkt met mijn Needle !!



 Leuk dat je even een kijkje nam.
Goed weekend!

9 opmerkingen:

  1. Ik heb dezelfde afspraak met mezelf gemaakt geloof ik. Eerst afmaken voor ik met wat nieuws mag beginnen. Kijken of ik het vol ga houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zo Eef, dat gaat er allemaal goed uitzien. Wederkerig gezellige sinterklaasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, knap werk zeg!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van jou Eef. Ik wou dat ik daar ook zin in had....
    Fijne feestdagen en een dikke kus
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zit je daar leuk te "werken" tussen al die mooie dingen. Goed bezig! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Eef,

    Ja dat is ook moeilijk, alles is ook zo ontzettend leuk..hihi..
    We hebben dat allemaal denk ik...

    Wat een heerlijke foto's laat je ons zien, super zoals je
    alles maakt, en doet.

    Wens je een warme en heerlijke Sinterklaas...

    Liefs, Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful sewing and beautiful photos. Wishing you a happy weekend.
    Helen xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige werkstukken allemaal Evelyne, en je
    hebt er ook een fijne plek voor om het allemaal te maken.

    Lijkt me heerlijk om op gegeven moment een aantal werkstukken
    die zijn blijven liggen te voltooien zodat je weer je zinnen op
    nieuwe projecten kunt zetten.

    Wens je een fijne week toe,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...